torek, 28. april 2009

KULTURNO

April je bil kar pester, na urniku in že kot vsakodnevna rutina oziroma navada se zmeraj uresniči kakšna kulturna dejavnost. Včasih je bilo tovrstnih aktivnosti nekoliko manj, enkrat na mesec je bil na programu obisk gledališča, danes pa se udejstvovanja na tovrstnih prireditvah kar vrstijo. Lahko rečem, da so mi te stvari zlezle že prav pod kožo in je to postalo zame nekaj že popolnoma utečenega in prijetnega. Ob tem pa se na vsaki udeležbi kulturnega dogodka zabavam, hkrati pa združim prijetno s koristnim, saj mi vsak tak obisk prinese tudi neko novo spoznanje. Res je prav prijetno, duševna hrana, ki jo bom gojila v bližnji in daljni prihodnosti.

Sarajevo ob 60-letnici obstoja ''JU Sarajevo Art'' prireja številne zanimivosti. Vsak lahko najde kaj zase. Tako sva v aprilu prisluhnila klavirskemu koncertu Milice Pap v Bošnjaškem inštitutu, prav tukaj tudi koncert glasbenikov Werethmuller in Leu, ki ga je priredilo švicarsko veleposlaništvo, obiskala sva gledališče in poslušala Sarajevsko filharmonijo, ob vsem tem pa sva za piko na i dodala še koncert pianistke Jasminke Stančul. Izbrala je skladbe Beethovna in Schuberta, ki so bile za uho nadvse prijetne. Moja radovednost je zavila še na odprtje 12. mednarodnega knjižnega sejma v centru Skenderija, kjer sem z navdušenjem brskala po naslovih knjig in vijugala med stojnicami. Kot vselej zvesta Mariborčanka pa me je prijetno presenetila in razveselila razstava starih in novih fotografij Maribor nekoč in danes, katere avtor je Smiljan Pušenjak, postavili pa so jo na ogled v sarajevskem zgodovinskem muzeju, in za katero sem našim prebivalcem mesta ob Dravi poklonila tudi nekaj besed v našem štajerskem časniku Večer ter tako znova združila prijetno s koristnim.

Ni kaj, zleze pod kožo - kultura in kulturno.

Ni komentarjev: