sobota, 13. marec 2010

MOJA RAZSTAVA SLIK V FACTI

.



Tečaj slikanja v tehniki olje na platnu obiskujem že dobro leto dni. Naša učiteljica je sarajevska likovna umetnica Brankica Turkić (zgoraj na sliki). Na likovnih delavnicah spoznavamo slikarsko razmišljanje in razvijamo osebni likovni slog. Poglabljamo se v barve, okušamo slikarske tehnike in izgrajujemo lastni način likovnega izražanja. Seznanili smo se z raznovrstnimi likovnimi teorijami, barvnimi kontrasti, perspektivami, s poglabljanjem prostorskih momentov, ustvarjamo z oljnimi barvami in spoznavamo posebnost oljnega slikanja (sem sodi tonsko slikanje, intenziteta barve, strukturiranje barvnih odtenkov, modulacija ...). Sprva smo slikali po opazovanju; s seboj smo prinesli različne motive iz koledarjev, fotografij in drugih slik; izbirali smo predvsem krajinske motive in cvetlična tihožitja. V zadnjem času slikamo že bolj svobodno, po lastnih zamislih in z neko bolj specifično osebno naravnanostjo.

Sama se odločam predvsem za slikanje rož. Do sedaj sem ustvarila že kar veliko umetniških izdelkov; upodobila sem tulipane (fotka mene in v ozadju slikca vaze s tulipani), mak, travniške cvetlice itd. Na prvi fotki je zgoraj levo moj mak, spodaj desno pa vaza s tulipani.
Prvo razstavo sem imela lani decembra na Slovenskem kulturnem društvu Cankar, kjer sem razstavila slike na temo Piccassojeve ženske; to je bilo na dan odprtih vrat; moja druga razstava pa se je zgodila včeraj ob 17.30. uri v sarajevski Galeriji Facta, kjer sem - skupaj s kolegi tečajniki - predstavila svoje slike rož. Razstavo sta si ogledala tudi naš veleposlanik gospod Andrej Grasselli s soprogo Metko, s svojim obiskom so me počastili še gospa Vera Kavčič ter Bojana in Dragi Naumov in drugi. Seveda pa me je ob slavnostnem dogodku bodril in spremljal moj mož. Dogodil se nam je lep kulturni dogodek, ki ga velja zapisati in ohraniti v spominu.

Ni komentarjev: